2008-11-19

Tojásos nokedli

Tojásos nokedli

Igazából én csak 1-szer ettem életemben tojásos nokedlit,de nem igazán fogott meg. Aztán kerestem valamit és megláttam Alíz Tojásos nokedlijét ( http://www.gportal.hu/gindex.php?pg=20403970 )Akkor eldöntöttem ki lesz próbálva.Csak receptet nem nyomtattam,így elő került Horváth Ilona-Szakácskönyve.
Bekavartam a galuska tésztát amibe még raktam kis darabolt-száritott petrezselyem zöldet,borsot.Majd forrásba lévő vízbe szaggattam.Majd egy serpenyőbe szűrtem amibe előtte 3 ek olajat raktam.4 tojást össze kevertem 100 ml tejjel.Belekerült só bors 200 g kockázott bacon.
Ezt a keveréket ráöntöttem a nokedlire majd addig sütöttem amíg a tojás elnem kezdett rántottásodni.
Tálalalásnál megszórtam reszelt sajttal,és savanyú uborkával tálaltam.
Végeredmény:még a férjem is megette!

Nincsenek megjegyzések: