2009-03-17

Túrós-meggyes-mandulás süti

Lassan áttérek csak sütis blognak :-)) Annyi sütemény recept van,de étel kevés.Pedig főzök!
Finom süti anyósom is dicsérte,meg a gyerkőcök,Fotózásra alig tudtam ezt az egyet megmenteni úgy el tüntették.

Ezt a süteményt elkészítettem már egy szer,csak akkor Kuglófnak és csoki darabokkal.
http://finomlesz.blogspot.com/2009/02/turos-kuglof.html

A tészta tehát ugyan az,csak most tepsibe sütöttem.(bár a tésztát szétteríteni elég nehézkes volt.)Ezután kiraktam meggyel,megszórtam mandula lapocskákkal és erre jött még a barna cukor.
Majd irány a sütő 180 fokon kb 30 percre.

2 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Nagyon jól néz ki:) Nálam is túrós-meggyes süti volt - és van:) Ez egyszerű bögrés, gyors, és finom:) A Tied is biztos finom - a fotó alapján nem lehet kétséges:)

süthetek-fözhetek írta...

Köszönöm! Anyósomnak nagyon ízlett az biztos,meg a gyerekeknek is.
Bea