2008-11-23

Mis-mas kaja

Először is egy magyarázat:azért mis-mas,mert férjem szerint ha egy étel ,,több mindenből " van kikeverve és még meg is sütödik az mis-mas kaja.
De azért büszke vagyok magamra,ha valamit meg kívánok meg is főzöm.Igaz csak kis adagba,de meg csinálom!Ez a kaja is így készült.
Mértéket nem tudok,mert csak kevertem.
Vettem egy zacskós rizst(125 g),meg egy tasak zöldség keveréket(kb 250 g)(gomba,borsó,répa,kuki,paprika kocka volt benne) beleraktam fazékba felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje,tettem bele ízesítésnek sót és mivel imádom az erőset ezért két olyan kis csilit mint a tányéron látható és elkezdtem főzni.Amikor puhára főttek a dolgok,raktam bele 2 tojást és elkezdtem kevergetni.Még utána ízesítettem (só,bors,rozmaring)De mivel nem voltam elégedett a látvánnyal,belekevertem egy kis bacon kockát,üveg tálba raktam ütöttem rá még 2 tojást (DE ezt már nem kevertem össze!)Megszórtam reszelt sajttal és addig sütöttem amíg a sajt rá nem pirult és a tojás nem sült meg.

Nagyon jó lett csak a tojással a tetején nem voltam megelégedve,mert nem szeretem a kemény tojást és ez az lett

Nincsenek megjegyzések: