2011-01-26

Vau - Díjat kaptam!

Tegnap nem jártam erre ,de ma igen és egy megjegyzésben közölte

Felah ,hogy van nála valami a számomra! Nagyon szépen köszönöm!!!!

És a szabályok:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van


Az én díjazottaim akiknek a díjat tovább adom :


Zsuzsa
Gyöngyi
Alíz


3 megjegyzés:

Aliz írta...

Kedves Bea!
Nagyon szépen köszönöm, hogy engem is kitüntetsz ezzel a díjjal.:)

Gyöngyi írta...

Szia Bea! Nagyon köszönöm kitüntető figyelmességed! Végig néztem a karácsonyi menüdet, hát nyelek csak nagyokat... És a libasütl után megyek kelkáposztafőzeléket enni:(:))

Receptvilág/Zsuzsa írta...

Kedves Bea! Köszönöm a díjat, kedves gesztusnak tartom tőled.