2008-11-24

A sok nevü étel

Nálunk Macoknak hívják





Nálunk ez is egy olyan étel,hogy Nagyon szeretem,de soha nem csinálom,mert a többiek nem szeretik.De most nem érdekelt és megsütöttem tegnap vacsira.El árulom:még a gyerekeim is ettek belőle.Így nekem csak kettő maradt.Ahogy észre veszem mindent ennének jelenleg amit úgy csinálok,hogy csak magamnak ezért keveset.

Recepthez annyit szerintem ez egy olyan étel amit mindenki másképp csinál.Nos akkor az enyém így szól.
Krumplit reszeltem ami a végén 480 g lett(frissen lé nélkül),bele ütöttem 1 tojást,sót borsot,4 kis cikk fokhagymát (ami az én fokhagyma szeretetemnek a végén kevés volt) és annyi lisztet, hogy olyan palacsinta tészta állaga lett (próbálok nem sokat bele rakni,mert egyszer régen megjártam és elég lisztes íze lett) Ezután olajat melegítettem,(de nem olyan sokat mintha rántott húst sütnék,hanem,hogy legyen is benne,de ne lepje el a mackot)Beleraktam egy adag masszát,szét lapigattam és megsütöttem mind két oldalát.



2 megjegyzés:

Snöcy írta...

Nálunk is macoknak hívják! :-)

Maimoni írta...

Nálunk tócsi... De ismerem a pacsnit, meg cicegét is. És mivel ifjú koromban folyton ezt sütögettem a barátaimnak, akik imádták, rajtam ragadt a Cicege, mint becenév...