2008-11-23

Bla-bla

Nem értem-Miért?

Most csak mérgemnek adok helyet,mert nem értem némely embereket.Volt nekem egy chat box-om amit lényegében arra szántam,hogy írjanak nekem vagy kérdezzenek tőlem.Írtak is kedveset,kérdéseket.Aztán pár ember unatkozni kezdet és elkezdett olyan dolgokat írkálni ami sértő volt.Nem igazán zavart volna a dolog HA! Nem az én blogom nevébe írkálnak (mintha én írtam volna) Bar ahogy elnézem mássnál is csináltak ilyet ezért duplán szomorúnak tartom!
Kérdem én:mire jó az ilyen,miért nem csinálnak az ilyenek saját oldalt és írkálnak dolgokat?
Vagy lusták neki állni,blogot csinálni azért a bár szóért ami eszükbe jut,vagy nem tudom.
De legalább annyi észt vagy tudományt adhatott volna neki az isten,hogy kitudjon találni egy nevet magának.
Na mindegy nem érdemes tovább foglalkozni az ilyenekkel,mert csak elveszik az ember kedvét.

Szép Vasárnapot Mindenkinek!!!!!!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Na pont ezért én töröltem a chat boxomat. Nekem nem hiányzik, hogy beirogassanak nem oda tartozó vagy rosszindulatú megjegyzéseket.
Kellemes vasárnapot!
alchri

süthetek-fözhetek írta...

Szia!
Elösször én is töröltem,de aztán vissza raktam,mert örülök ha írnak és jelzik ha tetszik valami.De most újra töröltem,mert az elsö beírás újra ilyen primitiv hozzászólás volt.Csak hát szomorúnak tartom az ilyet!

Marcsi írta...

Halika!
Hát sajnos vannak ilyen szemtelen emberek, és azokra is haragszom akik lopják a blogokról a recepteket, és sajátnéven adják tovább!
Én magamban csak úgy hivom őket "blog-kalózok"

süthetek-fözhetek írta...

Szia Marcsi!
Hát igen az még csunyább ha valakinek a receptjét és képét lopják.Miért nem lehet feltüntetni honnan van a recept vagy kép.

Ancsika írta...

szia!
Tökéletesen egyetértek Veled. Szomorúak ezek a dolgok, de sajnos ilyen a blog világ. :( Mindíg voltak és lesznek is ilyen niemandok, akik más dolguk nem lévén ebben élik ki magukat. Egyszerüen nem szabad róluk tudomást venni; hidd el, ez esik nekik a legrosszabbul. Ha látják, hogy bosszant a dolog, ök annak örülnek és az élteti öket. Ne is törödj vele!
Látom Te is itt élsz Németországban. Ha nem titok elárulod, hogy merre? Èn Nürnberg mellett.
Továbbra is jövök hozzád, mert sok érdekes recepted van és tetszik az oldalad.
Szép estét kívánok neked!
Ancsika