2008-12-01

Szakácskönyveim

Szakácskönyveim gyűjteménye





Bár én nem kaptam kör kérdést de azért mesélnék a könyv mániámról.Jelenleg 59 Magyar és 64 Német szakácskönyvem van,ehhez jönnek a recept dobozok(kb 6)Recept újság ami van Német és kedves anyósom jóvoltából az egyre nagyobb Vídék Ìze recept újság gyűjtemény amit tavaly névnapomra előfizetett és amikor teheti kiküldi
Kedvencem nincs,mert mindegyikben van valami jó valami érdekes.De ha kategorizálhatnám így tenném:

1-es helyen:azok amikben képek vannak,mert bár az általam elkészített étel soha nem néz ki úgy mint a képen,de mégis látom,hogy ha elég ügyes leszek egyszer majd az enyém is így fog kinézni.
2-es helyen:azok állnának amikben bár nincs kép,de hagyomány örzö,vagy nagymamás receptek szerepelnek benne
3-as helyen: mind az a könyv amiben nincs kép,nem nagymamás,de csak nem is hagyomány örzö.Mert ezekben a könyvekben is mindig találhatunk valami újat,érdekeset és ha nem lesz olyan szép az étel vagy sütemény nem mérgelődöm,hogy mi a fr....-ért nem lett olyan mint a képen.
Tudom irtó sok könyvem van,és van amit esetleg csak 1-szer veszek elő egy évben,de szeretem minden könyvemet és nem bántam meg,hogy megvettem őket.Alig várom,hogy végre haza mehessek és újabb jó és érdekes Magyar szakácskönyvvel térhessek vissza. Addig is itt boldogítom magam a Német könyvekkel amit ha meglátok a boltban és megtetszik majd nem tudok ellenállni olyan nagyon kér,hogy vigyél haza légyszi légyszi.És végül is miért ne talán majd egyszer gyermekeim is hasznát veszik ennek a sok össze gyűjtött könyvnek.


Nincsenek megjegyzések: