2008-12-01

A rántott felvágott

A kirántott felvágott


Ez az az étel amit anyukám mindig csinált amikor gyerek voltam.Na jó igazában az rántott párizsi volt.Én pedig már el is felejtettem,de most egy könyv borítóján megláttam és elöntöttek az emlékek.A finom rántott párizsi,a grizpogácsa (ami nagyon sürü tejbegríz karika alakúra kiszaggatva, tojásba mártva kisütve,majd cukros kakaóba mártva)ami miatt még a sóska főzeléket is hajlandó voltam megenni.
Bár anyukám nem igazán szeretett sütni,(még mostanság se) süteményt,de azért mégis csak meg tette a kedvünkért.
De hogy a rántott felvágotthoz visszatérjek,(ami a végén kiderült hogy rántott karalábé volt a képen) Megcsináltam vacsira,plusz a kimaradt felvert tojást összekevertem a maradék prézlivel(nem szabad,hogy túl kemény legyen a massza inkább olyan mint a grizgaluské és ezt is megsütöttem)(szét kell lapogatni,hogy úgy nézzen ki mint egy szelet rántott hús).

Nem bántam meg,hogy megcsináltam,mert nagyon jól esett.Mintha újra gyerek lettem volna:-)

2 megjegyzés:

Cukroskata írta...

Én is gyakran csináltam rántott párizsit a lányomnak, és nagyon szerettük :-)

süthetek-fözhetek írta...

Szia!
Azt hiszem ezentúl énis gyakrabban fogok csinálni.