2008-12-28

Karácsony után

Karácsony elmúlt vissza tértek a megszokott napok.Még ha csak pár napig is mert hát utána jön a szilveszteri készülődés,meg az új év.Addig is próbálom rendbe hozni az étkezésem.
Igazából sok minden volt,de a képek elmaradtak.De általában a vacsorák voltak azok ami az ünnepi étkezés része volt.
24-én: Saját készitésü hurkát ettünk sült krumplival és savanyúsággal.
25-én :Vendégségben voltunk és Babos-káposztát ettünk füstölt hússal.
26.-án:Nálunk voltak és én egy sajtal-sonkával töltött rozmaringos darálthús tekercset készítettem mellé petrezselymes burgonya pürét Tejfölös-fokhagymás uborka salátával.
Sütemények:Diós bejgli,Túrós-marcipános kalács,Részeges pogácsa,Lekváros keksz,Lekvárral töltött mézes kalács keksz.Ezekről készült kép csak még nem raktam rá a gépre,de pótolva lesz.
Na most ezeket ledolgozom,hogy legyen a szilveszteri dolgoknak helye,amit ugyebár már most ellehet kezdeni tervezgetni,hogy mi is legyen az.

Nincsenek megjegyzések: