2008-12-18

Kokos-Becherkuchen

Ez a süti,holnapra készült a gyerekek iskolai karácsonyi ünnepére.Igaz ezzel egyszer már próbálkoztam,de akkor valamit nagyon elrontottam,mert a kókusz reszelék lemorzsálódott róla stb....De mivel kisfiam kókuszosat kívánt,ezért úgy döntöttem még egyszer neki gyürkőzök,de most a Dr Oetker könyvből .

(recept forrás:Dr Oetker 1000 Die besten Bakrecepte)
Ez azért tetszett,mert lényegében grammba is megvan adva a mennyiség.Én nem igazán vagyok az a jó bögrével méregető típus. Most én is inkább csak grammban adom meg a mennyiséget.
Kókuszos-bögrés sütemény
Tészta:375 g liszt,1 cs sütőpor,300 g cukor2 tojás (m-es),350 ml citromos Buttermilch
Szóráshoz: 150 g kókusz reszelék,100 g cukor
Tetejére:400 ml tejszín
1. A tésztához valókat összekeverni.Majd egy sütöpapiros,vagy kikent tepsibe önteni (30x40-es tepsi)
2. A szóráshoz valókat össze keverni és egyenletesen el osztani a tésztán.
3.200 fokos sütőben 30 percet sütni(én csak 20 percet sütöttem,mert a tészta jó volt,és a kókusz reszelék is megpirult.)
4.A kész sütit kivenni a sütöböl,és a tejszínt egyenletesen elosztva a forró sütire önteni.(Én kanállal locsoltam rá)
Ki hűteni a süteményt és szeletelni.
Sikerült!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

forrón rákanalazni a forró kisült tésztára 1 csésze tejszín és 100 gr vaj összeforralt keverékét