2009-02-03

Sült máj

Ez egy újabb olyan étel ami csúnya,de finom.

Mivel májat vettem ki,úgy terveztem kirántom magamnak.De mivel ez általában nem sikerül olyan jól letettem róla.De akkor mit? Amíg gondolkoztam beleraktam a májat annyi tejbe ami ellepi,persze az íz miatt fokhagyma is került bele.
Aztán mire kész lettem a gyerekek ebédjével,kitaláltam valamit,vagy jó lesz és megeszem,vagy a kutyánál köt ki.
Egy tepsibe öntöttem fokhagymás olajat,erre vékonyra szeletelt hagyma került,erre pedig a máj.
Erre ráraktam vastagabb szelet pulyka sonkát.
A tejbe amibe a máj ázott került még egy kis szárított rozmaring,és ezt ráöntöttem a sonkás májra.Lap sajtot tettem rá ami bűn volt,így legközelebb reszelt sajt megy rá.Fél órát alufóliával lefedve volt 200 fokon a sütőben,majd még fél órát az alufólia nélkül.
A végeredmény:megettem,semmi bajom nem lett,és még rossz se volt a lap sajtot kivéve :-))))

1 megjegyzés:

Andrea1001 írta...

Szia Bea!!
Tényleg nagyon finom,megcsináltam egy kis változást azért én is tettem bele.Jénaitálba rakosgattam a májat, hagymát,sonkaszeleteket, tejszinnel öntöttem le és sajtostejfölel kentem le,így rakott májlett belőle,rizsel tálalva isteni:)Köszi Üdv:)