2009-02-23

Muffin

Bár karácsony elmúlt,de mondhatnám karácsonyi muffinnak,mert az íze karácsonyra emlékeztet.


Muffin

75 ml tejbe felolvasztottam 75 g Nuss Nougátot. 100 g vajat kikevertem 100 g barna cukorral,és 1 tojással. Hozzáadtam 200 g lisztet,1 tk Weihnachts Aromát (mézes kalács aromát ír,de az nem volt ithol),2 tk sütőport és a Nougatos tejet.Az egészet jól elkevertem. Muffin formákba adagoltam 1 evökanálnyit és mindegyikre raktam 1 mokkás kanál eper lekvárt (sárgabarack lekvár is nagyon jó hozzá).



Ezután 170 fokos sütőben sütöttem 20 percet.


És ha nem rakok eper lekvárt a tetejére hanem csak úgy sütöm.Ès megsülés után középen ketté vágtam volna,megkentem volna sárgabarack lekvárral,a lekvárral lekent részre egy marcipán karikát teszek,majd ráteszem a levágott részt bevonom csokival meg kaphatta volna az originál nevét : Domino muffin

Nincsenek megjegyzések: