2009-02-06

Pipiszárny currys-joghurtos szószban

Mai ebédünk






Az originál recept innen származik,én csak kicsit változtattam




14 db csirke szárny

Páchoz
300 g naturjoghurt (nála 2 doboz)
150 g tejszín
2 tk curry por
1 nagy csipet kakukkfű (Thymian)
4 gerezd zúzott fokhagyma
2 csipet só
2 ek méz (nála barack lekvár volt)



A szárnyak végét lenyesem, a maradékot a forgónál kettévágom.Tepsibe fektettem őket,össze kevertem a pác hozzávalóit és ezt ráöntöttem a szárnyakra.Lefedtem alufóliával és kb 4 órát állni hagytam.Ezután 40 percre 190 fokos sütőbe raktam.Mikor lejárt a 40 perc megfordigattam a húsokat és még 10 percre beraktam a sütőbe grill fokozaton.
A végeredmény: Nekem és legkisebb gyermekemnek nagyon ízlett,nagyobbik gyermekemnek a szósz nem igazán,de megette.Középső pedig ahogy meglátta,hogy hús és valami szószba van kóstolás nélkül eldöntötte ö nem szereti.De amikor a szószt lekapartam,2-öt nagy nehezen meg evett.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

biztos nagyon finom lehet majd kiprobálom

Névtelen írta...

biztos finom lehet majd ki probálom