2009-02-04

Fasskraut-Chili

Mivel a káposzta ugye egészséges,ezért egy újabb káposztás recept.

Hordós káposztás csili (ha jól fordítom)

4 ek olajat felforrósítottam,bele raktam 500 g vegyes darált húst és fehéredésig pirítottam.Ekkor hozzá raktam 2 kis kockára vágott hagymát, 2 magjától megszabadított,fel csíkozott csilit ,és 720 g lecsöpögtetett hordós káposztát .Ezt egy olyan 3-4 percig együtt pirítottam,majd beleraktam 2 ek paradicsom pürét (olyan mint az az arany fácános othol),800 g darabos paradicsom masszát (nálunk dobozba árulják),4oo ml kockából készült zöldség levest.A fazék tetejét rárakva 20 percet pároltam.Egy dobozos kukoricát(425 g lecsöpögtettem,majd a csilis káposztához adtam.Fűszereztem,1 ek cukorral,sóval,borssal és még 10 percet együtt rotyogtattam.
Sajtos bagettel kellett volna tálalni,de én ´sima kenyeret adtam mellé.

Nincsenek megjegyzések: