2012-01-15

A 100 legjobb recept sorozat 2.-ik rész : Tepsis csirkecomb burgonyával

Ez a recept a 100 legjobb gyors étel címü könyvböl van



Tepsis csirkecomb burgonyával

Hozzávalók:
4 csirkecomb ( mosva , leszárítva, besózva )
1 kg burgonya ( tisztítva, karikázva )
8 nagy gomba ( tisztítva , szeletelve )
2 paprika (tisztítva , felcsíkozva )
4 vöröshagyma ( tisztítva, felkarikázva )
2 dl húsleves
4 ek olaj

1 kiskanál petrezselyemzöld
1 dl vörösbor
csipetnyi majoránna

Elkészítés:
Egy tepsit kiolajozunk. bele rétegezzük a burgonyát,megsózzuk. Erre rárakjuk a csirkecombokat , mellé rakjuk a gombát, paprikát. Az egészet befedjük a hagymával, enyhén sózzuk, rászórjuk a fűszereket, ráöntjük a húslevest, és a bort. Lefedve,puhára pároltam. Amikor puha volt levettem a fedőt és hagytam a húst kicsit megpirulni.

Hozzáfüzendöm : én a füszerekböl, paprikából többet raktam bele.

3 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Egyszerű, de finom étel.

süthetek-fözhetek írta...

Kedves Hobbychef!
Igazad van :-)

Vicuska írta...

Egyetértek a fentebb szólókkal :)