2012-01-12

Füszeres bárányhús, burgonyával

Először könyvből akartam egy receptet kipróbálni, de aztán máshogy döntöttem. De már H. is és én is észrevettük, hogy mindig azok az ételek lesznek a legfinobak amik csak úgy jönnek.

Itt megint csak nem tudok mennyiséget megadni.



Fűszeres bárány.

Először is egy bárány combot ,raktam a kacsa sütőmbe. Raktam mellé hagymát ( pucolva, félbevágva,)
Vörösbort öntöttem rá,vizet, majd fűszereket bele : só, bors, köménymagot ( őrölve ), fokhagymát ,csiliport, és mustárt.
Ráraktam a fedőt és 180 fokos sütőbe raktam.
Amikor majdnem puha volt, úgy döntöttem felkockázom a húst.
Meg is tettem, ekkor raktam még hozzá kockázott burgonyát és most már fedő nélkül ,,főztem" a sütőben tovább.
Csöppet csipös lett így a gyerekeknek még kevertem bele egy kis tejfölt.

Nincsenek megjegyzések: