2012-01-12

Terveim,receptjeim

Sziasztok!
Újra itt vagyok :-)!
Minden nap elterveztem, hogy leülök és neki állok a kipróbált ételek beírásához. De aztán mindig közbe jött valami, most meg ott tarok, hogy azt se tudtam mivel kezdjem. Aztán megszületett a terv: először leírom az én agy szüleményeimet, ezután a blogokról kölcsönzött recepteket.Majd a legvégére hagyom a legújabb tervem szerint elkészített receptjeimet.



Ehhez szeretném elmesélni, hogy végre újra van a szakácskönyv gyűjteményemnek  helyük, nem kell dobozokban ,,sinylödeniük". Bár ez még nem az összes,mert nem fért oda mindegyik.Egy karton még tele van.
Mindig azt hittem, nekem nagyon sok szakács könyvem van,de nem. ,,Csak" 191 db van (megszámoltam:-))
De nekem ez a mániám,csak az a gond , hogy némelyiket,megvettem és aztán csak a polcra tettem,nem használtam.Néha elgondolkozom azon, hogy a leülök,és jól átgondolva kiválogatom azokat amit tényleg nem használok ( bár ez igazán nehéz művelet lenne,mert mindig találok kifogást,hogy miért nem adok rajta túl )
Amikor ezt a tervem H.-val megosztottam,azt mondta :

- kiválogatni oké, de miért adnál túl rajtuk,hisz van 2 lányod és 1 fiad. Talán nekik szükségük lesz rá később,vagy csak épp azért vinnék el, mert a tied volt, rád emlékezteti őket.
Ès igaza van , plusz van egy újabb kifogásom :- miért van nekem ennyi könyvem.

Most pedig elmesélném a tervemet,ha nem gond.
Mint említettem,sok szakácskönyvem van. Ès ezek között van Magyar is.
Annak idején nagyon tetszett a lejjebb láthat recept könyv gyűjtemény.
Akár hányszor otthon ( Magyarország ) jártunk vettem belőle, aztán volt anyósom vette meg és hozta ki nekem.
Bár mostanában nem lett belőle egy se beszerezve ( meg nem is mind érdekelt ) , de azért 33 rész már meg van belőle.
A tervem,hogy az összes könyvet ezek közül át nézem ,ami recept tetszik megfőzöm,vagy épp megsütöm.
Ezzel a könyvel kezdtem,mivel H.délutános műszakban van jelenleg és ilyenkor 12 . re kész kell legyen az ebéd. Persze néha vannak kicsapongások és máshonnan készítek el valami receptet,de nagy részben tartom magam a tervhez. Ès ha ezekkel kész vagyok jönnek a többi könyvek letesztelései, hogy szegények ne csak úgy figyeljenek a polcon. :-)
Most egyenlőre ennyi.Délután jönnek a kipróbált receptek.

Nincsenek megjegyzések: