2012-01-23

Füszeres csirkemáj tejföllel gazdagitva

Nagyon szeretem a májat ! A családban én vagyok az egyetlen  , H. és a gyerekek mindig ííí-nek amikor megemlítem. Aztán voltunk Magdeburgban a karácsonyi vásárban és végre megint ettem sertés májat kirántva. Ja és KÜRTÖSKALÀCSOT is!

Aztán voltunk bevásárolni és beraktam egy csomag pipi májat is.
Aztán eljött a nap amikor úgy döntöttem, megcsinálom magamnak!

A receptet a Nosalty -n találtam  Fűszeres csirke máj néven , kicsit azért változtattam rajta és finom lett.
H. csak örült , hogy nem neki kell megenni , de azért jó étvágyat kívánt :-)


Fűszeres csirke máj tejföllel gazdagítva

Hozzávalók:
600 g csirke máj
4 ek mustár
4 ek olaj
bors
1 tk majoranna
1 tk borsikafü
1/2 tk bazsalikum

Èn a fűszereket megdupláztam és a mustárból 5 ek -t tettem bele + 2 00 ml tejfölt ja és karikázott póréhagymát.

Elkészítés:
A májat és az olajat  + fűszereket egy zacskóba rakva össze ráztam. Ezután az egészet egy tepsibe ,tettem ( zacskó nélkül ). Ráterítettem a porét és erre a tejfölt. 180 fokos sütőben készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: