2011-11-29

Radebeuler Flamkuchen

Nagyon finom vacsora étel,csak a sütési időt kell legközelebb tökéletesítenem, mert elvileg 300 fokon kellett volna 5 percet sütni.De nekem csak 250 fokig megy a sütöm.

Radebeuler Flamkuchen

Elötészta:
100 g fehérkenyér liszt
100 g víz
0,1 g élesztő
Az egészet össze keverni és 18 -20 órát szöbahömérségleten érlelni.
Fötészta:
elötészta
215 g fehérkenyérliszt
85 g víz
6 g só
Az egészet összegyúrni és 24 órát hütöben érlelni.Tésztát három részre osztani ( én az egészet kinyújtottam tepsi méretűre ( 48 x 30 - as a tepsim )
Rávaló:
aprított sonka
keményebb tejföl
aprított petrezselyem zöld
A tésztát lekenem a tejföllel,rászórom a sonkát és a petrezselyem zöldet. 250 fokon sütöttem 10 percet.
Èn még annyit változtattam, hogy lilahagyma szeletkéket tettem rá.
A recept újra Plötz blogjáról


Következö recept: Schwäbisches Kartoffelbrot

Nincsenek megjegyzések: