2011-11-12

Coniglio alle erbe - Nyúl füszerekkel ,,utánzat "

Ennek a receptnek az alapját Sophia Loren -Rezepte & Erinnerungen című könyvéből vettem. Nem lett olyan mint az övé,mert már a kezdetnél megváltozott minden.


´Hogy is készült : Vettem 4 nyuszi hátat comb helyett , ezeket egy lapos tepsibe raktam, és meglocsoltam 125 ml fehérbor ecettel és így hagytam 1 órát állni. Eddig rendben. Ezután jött a változás ,mert munka után már nem volt kedvem a bonyolult változathoz.
Tehát amíg a nyuszi pihent az ecetben addig én megpucoltam 5 répát egy kerek fej zellert, felkockáztam őket. A nyuszit elrendeztem a kacsa sütőmbe, beborítottam a zöldségekkel öntöttem rá 125 ml száraz fehérbort, 1 l zöldséglevest, 2 kis üveg kaporbogyót. Fűszernek került rá szárított - aprított petrezselyem zöld, rozmaring ágacskák, bors. Tető rá, és be a 200 fokos sütőbe. Így hagytam az egészet készre párolódni. Ezután már csak az ítéletre kellett várni, H.-tól.
ízlett neki.

Nincsenek megjegyzések: