2011-09-13

Banános- mogyoróvajas praliné

Nem mondanám,hogy szépek,de kíváncsi voltam az íz hatásra.
Joanna sütis oldalán találtam a receptet.



Banános mogyoróvajas pralinék

120 g csokoládé
1/3 banán
1 ek mogyoróvajkrém ( Erdnussbutter -fein )
1 ek cukor

A csokoládét vízgőz felett felolvasztani,majd praliné formákat kikenni vele.Formákat hütöbe rakni,majd az egészet mégegyszer megismételni.
A banánt össze turmixolni a cukorral és a mogyoróvajjal, majd a formákba tölteni. A maradék csokoládét újraolvasztani és ezzel bevonni a pralinéket.

Vélemény: Finomnak finom, főleg ha időt veszünk a formák kikenésére nem úgy mint én. A csokinak nem szabad túl vastagon körbevenni a tölteléket,mert akkor elnyomja a töltelék ízét.
A receptnél nem állt,hogy hány formára elegendő . De én csak tényleg kiakartam próbálni.

Nincsenek megjegyzések: