2011-09-02

Lencsetál fasirtgolyókkal






Lencsésegytál fasirtgolyókkal

Hozzávalók: 200 g lencse
                      500 g hokaidó tök (nálam ehelyett cukkini került bele )
                      4 - 5 szál majoránna
                     2 cikk fokhagyma ( apróra kockázva )
                     1 hagyma (apróra kockázva )
                     5 -ek olaj
                     1-2 ek paradicsom püré
                     1 l zölségleves
                     1 piros csilipaprika ( kimagozva apróra vágva )
                     400 g darálthús
                    2 ek prézli
                    1 tojássárgája
                    só, bors
                    3 póré hagyma (karikázva )
                    1 konzervdoboz apritott paradicsom ( 425 ml )
                    1 csipet cukor
Nálam még került bele 1 piros,1 sárga és egy zöld kaliforniai paprika ( kimagozva, csíkozva )

Elkészítés: A hagyma felét és a fokhagymát olajon megpirítottam, a tüzröl lehúzva beleraktam a lencsét, paprikákat, cukkinit, póréhagymát, csili felét, paradicsompürét fele majoránnát . A levessel felöntve elkezdtem   főzni.
A darálthúst a maradék hagymával, fokhagymával,maradék csilivel , prézlivel,tojássárgájával,sóval,borssal,összekevertem. Golyókat formáztam belőle (amit sütéselött ellapítottam ) és mindkét oldalán megsütöttem.
Amikor a lencse egytál már majdnem kész volt hozzáadtam a fasirtgolyókat, a dobozos paradicsomot és maradék majoránnát, majd utána ízesítve készre főztem.

Nincsenek megjegyzések: