2011-09-23

Erdnussbuttereis / Mogyoróvaj krémes fagyi

Szeretem a mogyoróvajkrémet!

Találtam egy oldalt, igaz német de nagyon finom fagyi receptek találhatók ott, géphez vagy gép nélkül.
Mogyoróvajkrémes fagyi

250 g mogyoróvajkrém (darabos ,vagy krémes ki hogy szereti.)
400 ml tejszín
250 ml tej ( 1,5 %-os)
3 tojássárgája
130 g cukor
1 tk vanília kivonat (nálam vaníliás cukor )

A tojássárgáját egy tálban kikevertem a cukorral és van.cukorral
.
A tejet elkezdtem a ,,tűzön " melegíteni, amikor meleg volt szépen lassan hozzá kevertem a tojás + cukor masszát. A TEJNEK NEM SZABAD FORRNIA!!!
Az egészet addig melegítettem amíg be nem sürüsödött. Ekkor félrehúztam és hozzá kevertem a mogyoróvajkrémet és a tejszínt, addig kevergettem amíg a mogyoróvajkrém ,, fel nem olvadt "
Hagytam kihűlni,majd a fagyigépbe raktam.





A receptet itt találtam

Nincsenek megjegyzések: