2011-09-16

Zöldségeken párolt csülök

Zöldségeken párolt csülök



Ez egy ,,mindent bele" étel féleség. A ,,kert"szomszédtól nagyon sok cukkinit kaptunk,meg még répát,volt a hütöbe pár hetes újhagyma,paprika és paradicsom. A fagyasztóba csülök, az ablak párkányon pedig H. anyukájától egy cserép bazsalikom.Ja és elözö nap találtunk egy pár rókagombát.

A csülköt beleraktam egy nagy kacsasütöbe ( mert annak van fedele ),rá egy fél kocka vajat. Beraktam a sütőbe ( persze fedővel ) és a sütőt bekapcsoltam 180 fokra.Ezután neki álltam a zöldségeket  tisztítani, aprítani.Amikor mindezzel kész voltam felöntöttem a csülköket 1,5 l húslevessel , ráöntöttem a zöldségeket,bazsalikomot szórtam rá ,majd vissza raktam a sütőbe ( fedővel együtt ) .Amikor a csülök már majdhogynem puha volt levettem a tepsi tetejét hozzáadtam a gombát + még egy kis szárított bazsalikomot és addig hagytam még bent amíg a csülök és a gomba teljesen meg nem puhultak.

Kenyérrel ettük.

Nincsenek megjegyzések: