2009-04-14

Tejszines Öz

Igazából Vad leves,,Hubertus" volt az étel neve ami kicsit átalakult így nem akartam ezt a nevet adni neki.
A recept egy fűszeres zacskón szerepelt (Vad fűszer)
Így szól az originál recept:
4 ek olajat egy fazékba felmelegíteni.600 g felkockázott őz húst és 300 g apróra vágott hagymát pár percig pirítani rajta.3 ek paradicsom pürét hozzáadni kicsit pirítani.Ezután felönteni 1,5 l húslevessel és 60 percig főzni.Hozzáadni : 200 g Champion gombát (szeletelt) , 200 g Pfifferling gombát (durvára vágva),2 ek. vadfüszer keveréket.Ezután 300 ml tejszínt hozzáadni és utána fűszerezni
Az én változatom : 5 ek olajban megpirítottam 1400 g őz húst és 1 és fél felkockázott hagymát.Ezután ráöntöttem az 1,5 l húslevest,bele a 5 ek paradicsom pürét és fél cs, vad fűszer keveréket.Ezt így főztem félórát.Félóra után bele raktam a gombákat,és sóztam borsoztam.Amikor a hús már majdnem puha volt hozzá raktam kockára vágott krumplit és puhára főztem.Ha kell még fűszerezhetjük.300 ml tejszínt elkevertem 3-4 ek lisztel és amikor minden jó puha ezzel a keverékkel besüritettem az egészet.

Nincsenek megjegyzések: