2009-04-16

Perec helyett rúd

Az az igazság hiába próbálkozom még mindig nem tudok perecet csinálni.Vagy a rúddá sodrás nem sikerül vagy épp a perec formája.De azért tovább próbálkozom.

Tehát Laugen-Brezel helyett Laugen Stange lett . Gyerkőceim közölték mikor lesz legközelebb ilyen és ha lesz csináljuk meg Chees Burger-nek.
A recept egyszerű és gyors.
A kenyér sütöm belsejébe került : 245 ml langyos víz erre 1 kocka friss élesztő ( szét morzsolva ) 400 g liszt , 1 ek olvasztott vaj,1 tk só
Amikor ezeket a dolgokat a gépem össze dolgozta,meg kelesztette kivettem és egyenlő részekre osztottam,rudat formáltam belőle és hagytam 15 percet pihenni.
Amíg pihent 1 l vizet elkevertem 100 g Natron (szódabikarbóna ) porral,és felforraltam .A rudakat ( egyenként ) egy lukacsos szedő kanál segítségével beleraktam ebbe az oldatba elszámoltam 30 -ig és egy sütöpapiral bélelt tepsibe raktam. A tetejét ollóval bevagdostam,megszórtam nagy szemű sóval és 220 fokos sütőben olyan 20-25 percet sütöttem.Egy rácsra szedve hagytam kihűlni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kérlek írd le hogy mi az a Nátron por.