2009-04-17

Gofri sütöben elkészitett Buttermilch Panacke Apfelmussal

Na jó legyen Irós palacsinta helyett Irós gofri alma pürével.Remélem nagyjából jól fordítottam,mert a Buttermilchnél az áll fordítás ként,hogy iró, vagy mondhatok rá aludttejet?.

Irós gofri alma pürével.
3 tojást külön választottam , a fehérjét kemény habbá vertem és beraktam a hütöbe .
A tojás sárgához raktam500 ml irót és habosra kevertem.Ezután bele raktam 3 ek barna cukrot,250 g lisztet és 1 teáskanál Natron ( szódabikarbóna ) helyett 1 tk sütőport.Az egészet jól össze kevertem,majd óvatosan hozzá adtam a tojásfehérje habot.
A gofri sütőmet 5-ös fokozatra állítottam és mindig csak 1 szószos merőkanálnyi adagot raktam bele. (a leves szedő kanálnyi túl sok volt bele)
Meg szórtam csokis-fahéjas cukorral (ezt így lehet venni a boltba ) és alma pürét ( amit ugyancsak készen vettem ) raktam mellé.

Nincsenek megjegyzések: