2009-04-22

Rakottburgonya darált hússal

Ennek a receptnek az ötlete Jámbor Mariann Magyaros ételek cimü könyvéből van.
Hogy csináltam ? 6-8 krumpli helyett 1500 gramm krumplit megfőztem héjába,megpucoltam felét felkarikáztam.Egy tepsit kiraktam fűszeres vajjal,erre a felkarikázott krumpli adag amit meg sóztam.
500 g darált húst össze kevertem,sóval,borssal,2 tk oregánóval (ezt nem írja a recept),de viszont most a 2 gerezd fokhagymát amit ír azt kihagytam.Ezt ráraktam a krumplira.Erre jött szépen sorban felkarikázott főtt tojás (mindegyikre nyomtam egy kis piros aranyat.)
És bár nem írja de én a tojásokra ráraktam a meg pucolt,felkarikázott megmaradt krumplit,ezt is sóztam.
Ezután azt írja (bár ott a rétegezés így szól :krumpli-tojás-darált hús) esetleg tehetünk rá reszelt sajtot!
Hát én még rá kentem 400 ml tejfölt és megszórtam szépen sajttal.
180 fokos sütőben 35-40 percet sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: