2009-01-05

Rakott palacsinta

Amikor gyerek voltam és anyukám palacsintát csinált mindig kértem,hogy nekem ne tekerje össze.Amikor készlett szétnéztem mi van othol és össze állítottam az én kis tortámat.Ma már nem igazán csinálok ilyet,mert gyerkőceim gyorsan eltüntetik a kész palacsintákat. De ma meg akartam nekik mutatni,hogy én milyen palacsintát szoktam enni ezért többet csináltam.

Palacsinta össze rakva
Palacsinta szeletben

Rakott palacsinta.
Hozzávalónak: kisült palacsinta,töltelék aminek csak a fantázia szab határt.Nálam jelenleg szilvalekvár és mák volt.
Egy palacsintát tálra raktam megkentem lekvárral,erre darált mák következő palacsinta,majd így ismételtem.Az utolsó lapot nem kentem le hanem megszórtam cukrozott kakaóval.
Tálalás:Felszeleteltem még egy kis mák a tetejére és erre nyomtam egy kis fehér csoki szószt (ez a fagyira nyomható Eis fix névre hallgat.)

Nincsenek megjegyzések: