2009-01-17

Ùjra káposzta

Igazából Káposzta krém levest akartam csinálni,de a vág eredmény nem igazán nyerte el a tetszésem ezért változtattam egy kicsit.



Igy kezdödött az egész:

Savanyúkáposzta krémleves

Hozzávalók: 4 evőkanál olaj1 fej vöröshagyma25 dkg savanyú káposztasó, bors, babérlevél, borsikafű5 dl húsleves alaplétejföl
Elkészítés: 4 dkg olajon pároljunk meg egy finomra vágott vöröshagymát. Adjunk hozzá 25 dkg savanyú káposztát. Fűszerezzük sóval, borssal, babérlevéllel, borsikafűvel. Öntsük fel kb. fél liter alaplével, majd forrás után botmixerrel turmixoljuk. Dúsíthatjuk tejföllel.

Igy folytatodott:
Miután össze turmixoltam,bele raktam a tejfölt,szin miatt egy kis piros paprika port,raktam még bele káposztát,és apróra vágott füstölt sonkát (bár füstölt kolbász biztos jobb lett volna)
Az egészet mégegyszer jól felforraltam.´
Vigyázni kell a káposzta ne legyen túl savanyú.

Nincsenek megjegyzések: