2009-01-01

Kolbásszal-és felvágottal rakott káposzta

Ez a káposzta a magam kedvére készült,igaz még némi fejlesztést igényel,de attól nekem nagyon ízlett.




Hogy mit tettem?

Egy üveg káposztát (levével 680 g)megfeleztem.Egy üveg tál aljára raktam füstölt szalonnát erre a káposzta egyik felét.260 g füstölt kolbászt ledaráltam 5 kicsi csilivel,ráraktam a káposztára,ezt beterítettem felvágottal,erre pedig a maradék káposzta.A káposztára pedig tejfölt kentem.
Ezután 200 fokos sütőben addig sütöttem amíg szép szint nem kapott a teteje.

A változtatásom pedig annyi lenne,hogy:-A káposzta közé kevernék kis piros paprika port a színe miatt.A kolbász hús kicsit szárazkás volt ezért valami megoldás kell,hogy ne legyen olyan.
De mindent össze vetve finom káposztás étel volt.

Nincsenek megjegyzések: