2009-01-29

Joghurtos-Mákos sütemény

Nem,nincs megégve a sütemény,csak mákos és sötét a kép.Remélem elfogadható a mentségem :-)
Megkell mondjam Joghurtos-Mákos sütemény a neve,de mikor megkostóltam rájöttem ez csak olyan mint egy bögrés mákos.Ès egy dolog amin ha legközelebb megsütöm:Meggyet 100%-ig rakok bel!!!!Bár a dió feldobta,de meggyel biztos sokkal jobb.De azért jöjjön a recept,mert amúgy nem rossz.


Joghurtos-mákos sütemény

200 g darált mákot elkevertem 3 tojással,200 g cukorral200 g lisztel,300 g natur joghurtal,100 ml olajjal,1 cs sütöporral és 1 cs vanilliás cukorral.

Sütöpapiros tepsibe öntöttem a masszát,eggyik felét megszórtam reszelt csokival a másikat pedig darabos dióval.

Ezután 190 fokos sütöben 35 percig sütöttem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, a mákot egészben vagy darálva???
Sziszi

Névtelen írta...

Szia! Darárlva.