2009-01-01

Sajtos Rúd

Ez a recept egy Rama receptes füzetből származik (2005.December)
Kis változtatásokat csináltam,de ez szokás szerint a recept végén árulom el.:-)
Sajtos Rúd

Hozzávalók:
Tésztához: 240 g liszt,240 g sovány túró,240 g margarin,csipet só,csipet szerecsendió,csipet bors
Kenéshez:4 kanál tejszín,2 tojássárga,reszelt sajt

A margarint megpuhítjuk,hozzá adjuk a túrót,a lisztet,sót,borsot,szerecsendiót,majd a hozzávalókat tömör tésztává gyúrjuk.Egy kis időre hűvös helyre tesszük,s ezután 4 mm vastagra nyújtjuk.

A tojássárgákat elkeverjük a tejszínnel,bekenjük vele a tésztát,leszórjuk sajttal.Szeleteljük és tepsibe rakjuk.
180 fokon 15-20 perc alatt megsütjük.


Az én változtatásom: Hát őszintén én a só mennyiséget keveslettem így 3 csipettel ment bele,de még így is kevésnek tűnt (kivéve mikor kihűlt,akkor jobb lett,de az 1 csipet mindenként kevés).
Borsból 2 csipet,szerecsendióból is 2 csipettel ment bele.
Ja és a a lisztet is kellett még pótolnom.
Én először kinyújtom,szeletelem,tepsibe rakom,majd lekenem,megszórom sajttal a rudakat.

Nincsenek megjegyzések: