2009-01-22

Cancha Mexicana

Leves vagy nem leves ez itt a kérdés...

Igazából az Eintöpfe részlegből választottam,de nekem ez inkább leves ,de viszont az íze még a gyerekeket is meggyőzte egy tányér erejéig.







(recept forrás:Dr Oetker 1000 Die besten Rezepte)


Cancha Mexicana (Mexikanischer Bohnen-Geflügel-Topf)


-2 sárga paprika(2x 150 g)

-5 csirke mell(5 x 150 g)(nálam 750 g kockázott sertés comb lett)

-4 ek olaj

-2 l csirke alaplé (én leves kockából csináltam és nem csirke leves kocka hanem sima hús leves)

-1 doboz grüne Bohnenkerne(Flageolets,250 g lecsöpögtetve)(nekem csak fehér bab volt ezért az került bele)

1 doboz Kidneybohne(barnaszinü,250 g lecsöpögtetve)

1 doboz kukorica (250 g lecsöpögtetve)

só,bors

- 4 ek édes csili szósz (nálam sima csili szósz)


A paprikát kicsumázni,ereitől,magjától meg tisztítani,majd fel kockázni.A húst meg mosni,szárazra törölni,majd ezt is felkockázni.Az olajat egy fazékba fel melegíteni és a húst elő pirítani benne.Mellé rakni a paprikát és ezt is megpirítani egy kicsit.Felönteni a lével és lefedve 35 percig lassú tűzön főzni.Hozzá adni a kukoricát, babokat ,kis borsot (sót nem igényelt),csili szószt és még és addig főztem amíg a benne lévők meg nem puhultak.



Nincsenek megjegyzések: