2009-05-01

A világ összes anyukájának!

Igaz othol vasárnap lesz nálunk meg csak 10.-én,de azért Boldog anyák Napját!

Dsida Jenő: Hálaadás
Köszönöm, Istenem az édesanyámat!
Amíg ő véd engem, nem ér semmi bánat!
Körülvesz virrasztó áldó szeretettel,
Èrtem éjjel-nappal dolgozni nem restell.
Àldott teste, lelke csak érettem fárad, köszönöm, Istenem az édesanyámat.
Köszönöm a lelkét, melyből reggel, este imádság száll
Hozzád, gyermekéért esdve.
Köszönöm a szívét, mely csak értem dobban -itt e földön senki sem szerethet jobban!- Köszönöm, a szemét, melyből jóság árad, Istenem, köszönöm az édesanyámat.
Àldd meg édesanyám járását-kelését,
Àldd meg könnyhullását, áldd meg szenvedését!
Àldd meg imádságát, melyben el nem fárad, Àldd meg két kezeddel az édesanyámat!
Halld meg jó Istenem, legbuzgóbb imámat: Köszönöm, köszönöm az édesanyámat

Nincsenek megjegyzések: