2009-05-12

´Töltött gomba

Ez a recept Limarát dicséri annyi csak a különbség,hogy ö kirántotta.

http://limarapeksege.blogspot.com/2009/03/majkremmel-toltott-rantott-gomba.html
Májkrémmel töltött gomba

Hozzávalók:
60 dkg közepes méretű gomba
egy kisebb fej hagyma
2 doboz májkrém
só, bors, majoránna

A gombákat megmostam, majd a szárukat kitördeltem, kicsire vágtam. A hagymát finomra aprítom, kevés olajon puhára párolom. Hozzáadom az apróra vágott gomba szárat, sózom, borsozom, majoránnával ízesítem. Pár percig együtt pirítom, majd a májkrémeket is hozzáadom. Már csak addig keverem, míg a májkrém is krémessé válik és szépen elvegyül a gombával. A gombákat egy tepsibe sorakoztatom . A masszát a gomba kalapjába töltöm, megszórtam reszelt sajttal ,majd 200 fokos sütőben megsütöttem .

Nincsenek megjegyzések: