2009-05-26

Málnalekváros tekercs

Még mindig nézem Rachel Allen : Ide süss! műsorát.A 9.-ik részben egy Baklavát készített és a tanulóival egy Svájci tekercset.Èn ez utóbbinak a tésztájáig jutottam a nézésben (utána elkellet menni )Bár azt még tudom,hogy tejszines ribizli krémet tett bele.
A 2.-ik részben elkészítette az esküvői tortáját egy Vanilliakrémes diótortát amerikai mázzal és egy keksz alaptésztát amit ízlés szerint lehetett ízesíteni.
A 3.-ik részben amit 27.-én 23 :00-kor meg ismétel egy Répatortát narancsmázzal és egy fehérkenyér tésztát amit zsömle fonott,vagy kenyér alakzatban is megsüthetünk.Ma pedig 16 :00 -kor a 10-ik rész ismétlése lesz amiről horgászás miatt lemaradtam.

Málnalekváros tekercs

A sütőt 190 fokra melegítette.
Egy piskóta tepsibe sütöpapirt rakott és a széleit kikente olvasztott vajjal.

4 tojást és 125 g porcukrot egy keverő tálba tenni és 5 percig nagy fokozaton kevertetni a géppel.Ezután 1 tk vanillia kivonatot és 2 ek kéz meleg vizet hozzáadni és újra kevertetni. 125 g lisztet hozzá keverni óvatosan egy fakanállal,majd a tepsibe öntjük és 12 percet sütni.

Mivel tovább nem láttam ezért:sütés után kivettem és sütöpapirostól feltekerve hagytam kihűlni.Amikor kihűlt megkentem lekvárral újra feltekertem és megszórtam kakaóporral,porcukorral és tejszinhabbal ettük.

Nincsenek megjegyzések: