2010-07-08

Csülkös-káposztás bableves


Tegnap hazajöttünk vásárolni,meg pár dolgot elintézni,de ma megyünk is vissza.
Aztán már beszélgettünk többször,hogy nyársalás,grillezés mellett lehet még bográcsozni,de sajnos nem volt bográcsunk.

De ez múlt idö!!!! Tegnap aztán eldöntöttem most már muszáj egy bográcsot beszerezni. Így most már van egy 8 literes bográcsunk,állvánnyal,és egy nagy fakanállal!

És ha már van ki is kell próbálni :-) Este 19:00 -kor neki álltam Csülkös - káposztás bablevest készíteni!

Csülkös - káposztás bableves
A bográcsba raktam egy kisebb füstölt csülköt felkockázva, 200 g babbal (hozzáteszem ez konzerv bab volt ),200 g kimosott és kisé összedarabolt savanyú káposztával,1 babérlevéllel, 3 gerezd fokhagymával,és 1 felkarikázott hagymával,sóval,borssal,köménymaggal (őrölt ) ,pirospaprika porral .És lassú tűzön főztem,majd amikor majdnem puha volt beleraktam 2 sárgarépát (karikázva ),2 petrezselyemgyökeret (karikázva ),1 paprikát és paradicsomot karikázva.A vizet ami elpárolgott mindig pótoltam
3 dl tejfölt elkevertem 2 ek lisztel és amikor minden puha volt ezzel a keverékkel behabartam a levest.




Nincsenek megjegyzések: