2013-03-09

Waldpilz - Rahm - Geschnetzeltes

Sziasztok!

 Ehhez az ételhez elvileg hús is kellett volna , de H. miatt kihagytam. Ès mégse lett rossz :-)
 
Erdei gombás - ,,Rahm - Geschnetzeltes"
 
Hozzávalók:
500 g vegyes erdei gomba ( fagyasztott volt )
2 hagyma (tisztítva , szeletelve)
olaj
250 ml tejszín
250 ml zöldségleves
3 tk mustár
só,bors
2 ek frissen aprított zöldség  ( én petrezselyem zöld, újhagyma szár ,és medvehagyma mellett döntöttem ami nálam szárított volt )
Soßenbinder  Olyan por ami besüriti a szószokat.
 
 

 
Elkészítés:  A felforrósított olajon megpirítottam a hagymát.
Hozzá adtam a gombát ,és együtt píritottam egy kicsit. ( kb 5 perc )
Ezután felöntöttem levessel , tejszínnel , hozzáadtam a mustárt és a szárított zöldségeket.
Addig főztem együtt amíg a gomba elnem érte a megfelelő puhaságot.
Ezután a ,,Soßenbinder -rel"    szósz süritöporral besüritettem.
 
Ennyi! Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: