2013-03-15

Sajtos zsömle

Ezt a zsömlét a gyerekeknek készítettem az iskolába
Zsömle sütés előtt

Megsülve

Belülről

 
Sajtos zsömle
 
Hozzávalók:
 
500g Fehérkenyér liszt
  26gRozs liszt
21g Èlesztö
    5g Maláta
  11g Só
  26g Margarin
    5g Cuckor
295g Meleg víz
 
Elkészítés: 
Minden hozzávalót beraktam a kenyér sütőmbe és tészta programon hagytam dolgozni.
Amikor megkelt ,100 grammos darabokra osztottam.
 
 Limara videó utasítása  szerint megformáztam.
lekentem egy kis vízzel,megszórtam sajttal és hagytam 10 percet még a tepsin kelni.
 
A sütőt egy üres tepsivel  230 fokra melegítettem ,beraktam a tepsit a zsömlével és 1 pohár vizet öntöttem az üres tepsibe.
Gyorsan becsuktam a sütő ajtaját , hogy pára keletkezzen.
17 percet sütöttem , rácson hagytam kihűlni.
 
 
A receptet  amboss azaz Christian blogjáról próbáltam ki.

Nincsenek megjegyzések: