2010-03-03

Káposztaleves bajorosan Bayerische Sauerkrautsuppe

Receptforrás: Murányi Péter - Murányi Kati Mindennapi családi konyha cimü könyvem.
Az , hogy ez a leves mennyire bajoros nem tudom,de ízre nagyon jó. Barátom 3 tányérral evett meg belőle és még a gyerekek is megették. A hozzávalók arányain viszont változtattam és még pluszba raktam bele karikázott virslit,mert hiába volt benne 20 dkg kolbász és 65 dkg hús mégis a káposzta volt a legtöbb.


Tudom azért hívják káposzta levesnek ,de mégis jobb ha más is van benne. :-))

Káposztaleves bajorosan

1 fej hagymát megpucoltam,felkockáztam. 5 dkg füstölt szalonnát felkockáztam és zsírjára sütöttem,kiszedtem a szalonna darabkákat és a helyére raktam a hagymát és szép üvegesre pároltam. Ezután beleraktam 65 dkg kockázott sertéshúst,20 dkg felkarikázott füstölt kolbászt és 50 dkg kimosott savanyúkáposztát,1 csíkokra vágott zöldpaprikát,2 db paradicsomot (kb 10 db koktélparadicsom négyfelé vágva ). Ezt egy kicsit pirítottam majd felöntöttem 2 l húsleveslével (kockából készült )Belekerült még 3 babérlevél,bors, majoránna.Amikor a hús teljesen puha volt,belekevertem 2 dl tejfölt, és beleraktam 5 db karikázott (bél nélküli )virslit.Az egészet össze melegítettem és már lehetett is enni!

1 megjegyzés:

Belly írta...

Szia!

Nézz be hozzám légyszíves!