2013-03-07

Leberkäsepfanne Gyros - Art

Sziasztok!

Rég nem jártam erre , elhanyagoltam az én kis blogomat. Főzni főztem,bár legtöbbször hús menteset . Hús csak darált vagy felvágott ként került bele,mert H.nem tud rendesen rágni per pillanat. Ez lehangoló. Igy általában csak gyors főzelék féleség egytál.....készült .

Ez a recept nekem készült.
Próbáltam keresni ,hogy mi magyarul a Leberkäse , de nem találtam. Valami májpástétom féleség lehet. Elnézéseteket kérem ezért.

          
                                                     Leberkäsepfanne

                              Hozzávalók: 400g Leberkäse ( felcsíkozva )
                                                      1 ek gyros fűszer
                                                      4 ek olaj
                                     1 hagyma karikázva
                                     3 színű tv paprika , csíkozva.
                                          


                        Elkészítés: A felcsíkozott leberkäs - ét egy tálba rakom,hozzáadom a füszerkeveréket, és 2 ek olajat. Összerázom és 5 percig állni hagyom.
                        Ezután egy tálba a maradék olajat felforrósítom. Belerakom a leberkäs -ét és minden oldalról megpirítom.
                        Hozzáadom a hagymát és a paprikát és még 5 percet együtt pirítom.
Zazikivel és krumplipürével ettem, másnap pedig kenyérrel.

Nincsenek megjegyzések: