2013-03-07

Buttertoast / Vajas piritandó kenyér

Ezt a kenyeret kenyérsütö gépbe és a sütőben
is süthetjük.
De  én most nem akartam sütőben sütni . Egyetlen gondja volt , csak mint azt kicsivel lejjebb látjátok, a teteje nem lett olyan szép. Pedig letakartam a kenyérsütö tetejét.
Na mindegy a lényeg ,hogy finom volt. `
Pirítás nélkül nekem jobb volt !

( Igy nézett ki kivülröl )
 
Buttertoast / Vajas pirítandó kenyér
 
  • Hozzávalók : 2 TK Só
  • 450 g fehérkenyérnek való liszt
  • 1 TK cukor
  • 50 g puha vaj
  • 1 1/2 Tk szárított élesztő
  • 320 ml víz

( igy nézett ki belülről )
Elkészítés : mindent a kenyérsütöbe raktam ( víz,vaj,liszt,cukor,só , élesztő )
                   Beállítottam a gépet - fehérkenyér programra.
                  Amikor elkészült rácsra téve hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések: