2013-01-31

Sült csirkemáj kínai zöldséggel

Sziasztok!       Már párszor meséltem,hogy én szeretem a májat , lehet az csirke,malac,marha .Csak sajnos ezzel a szeretettemmel egyedül vagyok a családba :-( Igy csak ritkán kerül máj a tányéromra. De most eldöntöttem,hogy márpedig én májat akarok szeretnék enni,méghozzá csirke májat. Be is szereztem 500g friss pipi májat. Na jó ,mostmár csak receptet kellett találni,de aztán felhagytam a kereséssel , mert jött egy ötlet. Tadaaam megszületett ez a máj . Ès ha akarjátok,ha nem elmesélem, hogy készítettem .
 
Sült csirkemáj Bea módra!
 
Hozzávalók :
500 g csirkemáj
szójaszósz
víz
és egy fűszer aminek itt Provenzialiche Gewürzsalz /Provenziálise füszersó a neve.  Bevallom nem vagyok benne biztos,hogy Magyarországon van ilyen , mert próbáltam rákeresni,de még német oldalon se találtam.
A tartóba belenéztem : Provenzialische füszerkeveréket,mustármagot és nagy szemű sót tartalmaz.
Remélem valakinek igy ismerős lesz a dolog.
 
 
Elkészítés:  Egy palacsinta sütőbe olajat melegítettem , bele raktam a megmosott ,leszárított májat.
Fehéredésig pirítottam.
Ráöntöttem kb 100 ml vizet, és kb 4 ek szójaszószt ,majd megszórtam a fűszer keverékkel.
ès sürün ,de óvatosan megkeverve addig pirit/pároltam ( fedő nélkül ) amíg puha nem lett.
Tudom,most sokan elszörnyülködnének , hogy májra sót!?
De én mondom nektek ,nem ártott meg neki.
Nem lett száraz ,és a fűszer és a szójaszósz miatt íze is volt neki.
Hmmmmm!
Párolt kínai zöldség keverékkel ettem.
 
Jó étvágyat !!
 

Nincsenek megjegyzések: