2013-01-29

Csipös babos - paradicsomos - egytál





 
Sziasztok!            A lustaságom ( írás terén ) legyőzve újra jelentkezem.  Ezt az ételt még a múlthéten csináltam, és őszintén bevallva ezt is gyorsan készítettem :-) Ezalatt azt értem,hogy nem minden lépést tartottam be ,de hát milyen is lenne egy gasztrobloger , aki lényegében szeret főzni ? Igen! vállalkozó kedvű :-)  Megígérem az ízén ez nem változtatott.  





Lássuk akkor mit is alkottam.

Csípős babos - paradicsomos - egytál



Hozzávalók:   200 g szárnyas felvágott ( kockázva )
                      200 g póré ( tisztítva , karikázva)
                         4 cikk fokhagyma ( tisztítva,apróra kockázva)
                        4 cukkini ( megmosva , karikázva )
                   750 ml zöldségleves
                   800 g konzerv fehérbab ( lecsöpögtetni a levét )
                             rozmaring, thymian,1 csili (magház eltávolítva ,csíkozva ),só,bors

 
Elkészítés ( Bea módra ) :  A fokhagymát egy kis olajon megpíritottam. Ezután a felvágotton kívül mindent beleraktam a fazékba , felöntöttem a zöldség levessel , szórtam bele fűszereket ( ez ízlés szerint mehet bele ) . Amikor minden már puha volt beleraktam a felvágottat és hagytam még kb 5 percet főni.
 
Ennyi!
Egy egyszerű , gyors étel.
 
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: