2013-01-09

Egy kalóriában gazdag vacsora :-)))

Vasárnap mdonalds-ba voltunk a gyerekekkel , de csak fagyizni,mert hát 5 személyre még a happy meal is drága :-(
A lényeg , hogy fagyizás közben tanulmányoztuk az ajánlatokat , és megláttuk a Big Tasty Bacont és eldöntöttem , hogy kipróbáljuk. Jó az enyém nem lett olyan szép , de finom és laktató ,na meg kalóriában gazdag lett. Most még a limarától származó hamburger zsömlém se lett olyan mint első alkalommal ,bár ez csak azért volt , mert közben még takarítottam , és szekrényt építettünk össze. De majd legközelebb :-))
 
Ès én még össze állítani is fordítva csináltam mint az kiderült. :-))
 
Szóval kell hozzá : ilyen sorrendben
hamburgerzsömle
sajt
kisült bacon szalonna
hamburger hús
sajt
paradicsom
saláta
hagyma
hamburger szósz
és a hamburger zsömle teteje

Èn mondom nektek , fiiiiiiiinoooooom! :-))))

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Szerintem sokkal jobban jártatok:) Néha belefér ilyen kalóriadús étel is, az én gyerekeim is imádják:)

süthetek - fözhetek írta...

Kedves Trollanyu!
Igen jobban jártunk!
Ha belegondolok , 9 darabot csináltam ami 27 eurolett volna ,vagy épp 5 személyre 15 euro :-(
Bea