2013-01-24

Zöldség saláta tonhallal

Sziasztok!      Szeretném elárulni , ha valakit érdekel,hogy ez az étel diétánál fehérje napra fogyasztható. Hogy ezt miért mondtam ?  Mert én most mint sokan diétázom :-(   Na mindegy ez az én dolgom ezért tárgyaljunk inkább erről az ételről. :-)  Nem valami nagy szám volt legalábbis nekem. Eldöntöttem az olívabogyó és én nem leszünk barátok , de a tonhal is ritka vendég lesz ilyen formában . De azért ha már elkezdtem leírom nektek a receptet.



Zöldség saláta tonhallal

                                       4 személyre: 500 g cukkini , megmosva,felkarikázva
                                                            1 piros és 1 sárga paprika,megmosva és kockázva
                                                            2 hagyma tisztítva és kockázva ( én csak 1 - et használtam )
                                                            olíva olaj ( 3 ek -t ír de szerintem az kevés )
                                                            3 ek citrom lé
                                                            só,bors
                                                            200 g tonhal ( konzerv dobozos )
                                                            100 g kimagozott olíva bogyó , szeletelve
                                                            1 csokor újhagyma tisztítva,karikázva
                                                            pár saláta levél ( én készen kapható saláta keveréket használtam )
 
Elkészítés:   A hagyma kockákat olíva olajon üvegesre pirítani, hozzá adni a cukkinit és a paprikát. Kevergetve megpárolni ( DE úgy,hogy azért még roppanós maradjon ).
Ha kész ,egy tálba rakni. Meglocsolni a citrom lével és még egy kis olíva olajjal , sózni,borsozni.
A tonhalat lecsöpögtetni és a zöldséghez ,,csipkedni".
Olíva bogyót és az újhagymát hozzáadni ,óvatosan össze keverni.
 
´Fogyaszáskor , saláta levelet egy tányérra rakni és erre jöhet a tonhalas zöldség keverék.
 
Ennyi volt. Gyors , sok ,és még ehető is :-)))))
 
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: