2011-03-03

Pizza tenger gyümölcseivel és kukoricával

Először én szerettem volna a tésztát csinálni,de mivel jó idő volt ezért elmentünk itthonról.Így a tészta,készen vett. Az egyik oldalára paradicsom szószt kentem és megpakoltam kukoricával a gyerekeknek.

Amikor H.-nak meséltem,hogy mi kell a tenger gyümölcsei részre szkeptikus volt,hisz nem ö csak paradicsom szósszal ismeri, de miután megkóstolta azt mondta ,, ezután csak így!"

Tenger gyümölcsei ,,feltét" pizzára
1 piros és 1 zöld amerikai tv paprika (azt hiszem így hívják otthon a kövér színes paprikákat ),150 g hagyma,30 g vaj,500 g tenger gyümölcsei (kiolvasztva,ha fagyasztós ), 200 g Kräuter - Schmelzkäse (fűszeres fözö sajt ? ),200 g reszelt gouda sajt,só bors

A hagymát karikákra szeletelni, a paprikákat vékony csíkokra vágtam. A vajat megolvasztottam és a hagymát,paprikát kicsit megpirítottam,hozzáadtam a fözö sajtot és addig kevergettem amíg a sajt meg nem olvadt.Ekkor ráraktam a pizzatésztára.Megpakoltam a tenger gyümölcseivel,megszórtam reszelt sajttal és 200 fokon megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: