2011-03-22

Ezeket készitettem

Pár dolog amit mostanában készítettem.Az ételekhez tartozó recepteket igyekszem össze keresni,honnan készült és a hozzá való recepteket.
Így jár aki lusta rögtön jegyzetelni :-(((( Szégyenlem magam.

Ez Horváth Ilona szakácskönyvében található Vaníliás kifli tésztája linzerként
Na jó ezt nem én készítettem,de egy újabb szerzemény :Késből soha nem elég!

Ez H. Szülinapjára készült :Paradicsomos-Zöldbabos gulyás



Ez egy cukkinis - pulykahúsos ragú




Itt Spagetti látható Lachs és valamilyen mártás. (Szégyen és gyalázat,de már nem tudom mit készítettem ,és honnan! :-( )


Ez egy kínai étel pulykahús kínai vegyes zöldséggel.





Ez elvileg egy kecsapos-mézes .... pácolt oldalas lenne,de nem volt elegendő kecsapom így Ajvarral egészítettem ki.






Ez pedig gulyás petrezselymes tejföllel







Nincsenek megjegyzések: