2011-03-04

Ajánló!

Most nem recepttel jövök hanem egy ajánlóval.Tegnap leértékelve vettem egy könyvet ami amellett,hogy olvasni való még tartalmaz 51 receptet is.

Ha valakit esetleg valamelyik recept érdekel,szóljon és én beírom ha kell magyarra forditva!! Jobbra az ez is én vagyok felírat alatt a : Receptek könyvekbölre kattintva megtaláljátok majd a könyvekben talált recepteket. Igyekszem gyorsan csinálni :-))

Maronentrüffel , Basler Brauns , Honigleckerli, Créme Chocolat, Pralinéfinger aus Milchschokolade, Torta di Guerra, Mit dunkler Schokolade überzogene kandierte Orangenschale, Vanilliebrezeln, Harte Zimtsterne (für Weinachtsbaum), Mandelmailanderli, Weinachts oder Schokoladenguezi, ,,Rayon"-Konfekt aus Zartbitterschokolade, Torta di Guerra, Ostereier, Japonais, Nideltafeli-Mitternachts -Fudge, Crema di Castagne, Parsensteine, Zuccotto, Schokoladentorte, Florentiner Schokoladenriegel, Schokoladen und Pistazien-Biscotti, Pinienkern-Baisers mit Schokoladensauce, Merenda-Schokoladenriegel, Mousse au Chocolat, Schokoladen-Züristei, Stracciatelle-Eiscreme, Salame di Cioccolate, Restmarmalade-Pfirsich-und Schokoladenaufstrich, Weinachtsgäbeck mit Schokoladenglasur, Pflaumenkuchen mit dunkler Schokoladensauce, Schokoladenüberzogener Krokant, Schokoladensorbet in Orangenhälften, Schokloladenstrudel, Knetmasse mit Lebensmittelfarbe - für kreative Kleinkinder, Haselnussbaiserkuchen mit Himbeeren und Schokoladencreme, Karamellspiralen zum Spaß und zur Dekoration, Marmorkuchen (Csokis,pisztáciás,málnás vaniliás ízesitésü tészta egymásra öntve és úgy sütve), Oster - Colomba mit Schokoladensauce, Schokoladenroulade, Panforte Nero, Orangenschokolade -Mandeln für Nikolaus, Schokoladen - Mandeln -Torte, Safran - Mendiants mit zerstoßenem Pfeffer und essbarem Blattgold, Vanilliekekse mit Schokoladenglasur, Napoleontorte, Tarte Grenobloise , Pain Viennoise mit Schokoladenstückchen, Schokoladenfondue mit Obst und Keksen zum Dippen, Crostini mit Schokoladenfloken, Granita di Cioccolata , Espresso di Cioccolata ,,Al Greco", Semifreddo mit Halbbitterschokolade - Nüssen und Honig
Isabel Coe félig Svájci és félig Olasz.Ö meséli el a családi recepteket és a családi törtáneteket.



Ez az a könyv amit vettem.

Az ajánló pedig igaz az oldal német, de aki tud Németül,vagy van egy jó fordítója annak ajánlanám!

A könyvtárból kikölcsönöztem egy könyvet amiben természetesen receptek is vannak :Laura Esquivel - Bittersüße Schokolade Itt találtam egy paprika fajtát( Ancho -Pfefferschoten ) amiről fogalmam se volt milyen lehet ezért segítségül hívtam az internetet.Így találtam rá erre az oldalra

Receptek filmekböl
Nagyon érdekes oldal!

1 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Nagyon klassz!
Engem minden bonbon érdekel:-))